Vine a la presentació d'ESTIEM

09/10/2019 de 12:00 a 13:00
Sala Conferències TR5

Estudiar enginyeria obre moltes portes, però la falta d'experiència en tanca moltes altres. T'agradaria millorar les teves possibilitats en acabar els estudis amb experiència internacional?

ESTIEM (European Students of Industrial Engineering and Management) és una associació europea amb l'objectiu de connectar estudiants d'enginyeria de més de 70 ciutats d'Europa en esdeveniments internacionals en què es treballa el desenvolupament personal i professional a més de fomentar les relacions entre els estudiants mitjançant activitats culturals i la integració de les diferents cultures.

Intercanvis culturals, cursos amb certificació oficial, competicions de consultoria, fires d'ocupació, entrevistes de feina, esdeveniments d'emprenedoria o tallers de desenvolupament de soft skills són algunes de les moltes activitats que tenim planificades aquest curs a l'ESEIAAT..

Unir-se a ESTIEM és gratis i dóna accés a ofertes de feina per tot Europa i a una mitjana de 180 esdeveniments internacionals a l'any a un preu incomparable per a estudiants.

Per si t'interessa i vols saber més sobre nosaltres oferirem una presentació oberta al públic sobre què és ESTIEM i com unir-s'hi el dimecres 9 d'octubre a les 12.00h, a la sala de conferències del TR5 (1a planta)

Tots els alumnes de l'Escola esteu convidats a venir sense compromís.