Setmana de l'Enginyeria de la UPC

23/11/2020 a 27/11/2020

Viu la Setmana de l'Enginyeria de la UPC!

Barcelona, 23-27 de Novembre.

La Week of Engineering Competition (WEC) és una setmana dedicada als estudiants de la Universitat Politècnica de Catalunya, també coneguda com la Setmana de l’Enginyeria de la UPC. Durant l’esdeveniment, es celebren diverses activitats, ja siguin trainings, workshops o competicions d’enginyeria, on els participants posen a prova i desenvolupen els seus coneixements tècnics i habilitats personals per resoldre els reptes plantejats.

A més, la WEC suposa un punt de trobada entre empreses i estudiants. Al llarg d’aquesta setmana, les empreses poden veure en acció els participants durant les seves activitats i avaluar les seves habilitats, mentre que els estudiants tenen la oportunitat d’apropar-se al món laboral i contactar amb empreses del seu sector.

Hi haurà trainings, realitzats per estudiants de l’organització BEST. Uns trainers ens ensenyaran com podem millorar les nostres negotiation skills i ens parlaran de tècniques per com millorar les nostres habilitats quant a project management.

Aquest any es celebra la XIII edició de la WEC en un context molt difícil. Malgrat tot, hem seguit treballant per seguir oferint als estudiants oportunitats per desenvolupar-se personalment i professionalment de forma segura i sense riscos.  Per aquest motiu, totes les activitats es realitzaran de forma online i la competició d’enginyeria quedarà aplaçada fins a nou avís.

Tot l’esdeveniment està organitzat per estudiants de la UPC membres de l’organització BEST (Board of European Students of Technology).