Sessió online sobre el programa de mobilitat UNITECH

09/12/2020 de 17:30 a 19:00
Online, per Google Meet

T’interessa obtenir més informació sobre com unir-te a una xarxa dinàmica i diversa d’oportunitats professionals i de desenvolupament? Consulta el web del programa de mobilitat UNITECH(obriu en una finestra nova) i assisteix a la sessió promocional (online) del dimecres 9 de desembre a les 17:30h CET.
A la sessió, també hi participaran diversos ex-alumnes de la UPC que han participat en el programa UNITECH, que parlaran de la seva experiència.

El programa UNITECH inclou un intercanvi acadèmic, un any complet de coaching que et prepararà per a l'èxit professional, i unes pràctiques en una de les empreses de la xarxa UNITECH.

A la sessió informativa s'hi presentaran els testimonis d'alguns ex-alumnes, donant així a conèixer el programa UNITECH entre els estudiants UPC* potencialment interessats en participar-hi al curs 2021-2022, i també es donarà informació sobre el procés de presentació de sol·licituds i selecció de candidats.

(*= Nota: Les escoles/facultats UPC que participen en aquest programa són: EETAC, EEBE, EPSEB, ESEIAAT, ETSEIB, ETSETB, ETSECCPB, FIB.)

Data: dimecres 9 de desembre de 2020.
Hora: a les 17:30h CET.
Durada màxima de la sessió: 1.5h

Lloc: sessió online via Google Meet. Link directe a la sessió:
meet.google.com/kwp-aqdx-oib

Els interessats en assistir s'han de registrar a: