Recircula Challenge 2023

Quan
13/11/2022
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Quines solucions d'economia circular podem imaginar per a dispositius mòbils, per fer front a la imminent crisi de materials i a la crisi energètica?

S'ha obert el Recircula Challenge 2023, una competició adreçada a equips multidisciplinars d'estudiants de grau, màster i doctorat de qualsevol titulació i universitat. En aquesta cinquena edició amb el títolMobilitza't per un món més sostenible. Solucions d'economia circular en la tecnologia mòbil aborda el repte de trobar solucions per millorar la sostenibilitat dels dispositius mòbils en la seva producció, distribució, consum i fi de vida. En aquest enllaç pots conèixer el vídeo del repte.

El Recircula Challenge és una activitat promoguda per la UPC i l'AMB, amb seu a l'EEBE, i enguany compta amb la col·laboració de l'EETAC, l'ETSETB, l'EPSEM i la FIC.

La participació de l'estudiantat en aquesta iniciativa és una molt bona oportunitat per promoure l'aplicació de les competències i coneixements adquirits al llarg de la seva formació, fent-ho en un entorn d'aprenentatge multidisciplinar i col·laboratiu i orientat a la resolució d'un repte real.

Inscripcions entre el 17 d'octubre i 13 de novembre de 2022