Presentació de l’equip MotoSpirit: com prepararem el nou prototip?

20/09/2017 de 12:10 a 13:10
Sala d'actes TR5

El proper dimecres 20 de Setembre, MotoSpirit presentarà el seu projecte als alumnes de l’ESEIAAT. La presentació està pensada pels nous estudiantes de grau que s’inicien en aquesta universitat. Des de MotoSpirit creiem que és molt important donar a conèixer la feina que realitzem i explicar les nostres experiències.

MotoSpirit participa al campionat internacional de MotoStudent, on l’any anterior vam aconseguir la primera posició a la categoria de MS2 i segons a la classificació general. La propera edició tindrem més competència, però estem preparats per qualsevol repte.

En aquesta xerrada us explicarem les noves propostes que tenim pel nou prototip. Basant-nos en l’experiència de l’edició anterior, dissenyarem un prototip des de zero. Som un referent en la categoria elèctrica, ja que en la primera edició que es va celebrar vam destacar per damunt d’altres universitats de tot el món.

A l’equip MotoSpirit tenim varis departaments tècnics : bastidor, basculant, transmissió, motor, carenat i refrigeració. A la presentació no tant sols us explicarem les noves propostes, sinó com ens organitzem, quins aspectes són importants que molts no tenim en compte... Penseu que una bona idea necessita una part econòmica per poder desenvolupar-la. Som una associació, però treballem com una empresa.

Des de l’equip MotoSpirit us animem que participeu i que vingueu a la nostra presentació que hem organitzat a l’inici d’aquest curs. Tan sols durarà 30 minuts, així que no teniu excusa!

Dimecres 20 de setembre | 12:10h. | Sala d'actes TR5

Fins el 20 de setembre podreu contemplar la moto exposada al Hall del TR5