Oberta la presentació de sol·licituds al programa RAUN

03/04/2022

El programa d'educació internacional sense ànim de lucre de l'Acadèmia Regional sobre les Nacions Unides (Regional Academy on the United Nations, RAUN) que reuneix organitzacions de l'ONU i estudiants destacats de màster i doctorat, obre la convocatòria per a la presentació de sol·licituds.

La RA-UN ofereix l’oportunitat d’incorporar estudiants catalans de màster i doctorat a un programa educatiu internacional de prestigi per dur a terme projectes de recerca pràctics per a organitzacions internacionals com l'ONU, l'OSCE i el Centre Ban Ki Moon i assistir a conferències i tallers interactius a diferents països impartits per experts i professionals.

Enguany el tema del programa és "A common approach to leaving no one behind: how to reduce inequalities through innovation" i tindrà una durada de 7 mesos. Durant aquest període es dura a terme 4 sessions, de les quals 2 sessions seran en format presencial i les altres 2 en format virtual. De les sessions presencials, la primera està previst que tingui lloc a Barcelona  a principis del mes de juny, i la segona tindrà lloc a Viena al gener de 2023 (pendent de tancar dates). Pel que fa a les sessions virtuals, també estan pendents de tancar les dates. Podeu trobar tota aquesta informació més detallada en aquest enllaç.

La convocatòria per a la presentació de sol·licituds ja està oberta per estudiants de màster i doctorat d’entre 21 i 35 anys, i finalitza el proper dia 3 d’abril. Disposeu d’informació més detallada de la convocatòria i del programa a la documentació annexa a aquest correu.

Podeu consultar també aquesta informació al web de la RA-UN i contactar directament amb l’organització mitjançant el correu electrònic: raun-communications@ra-un.org

arxivat sota: