Vols formar part de l’equip MotoSpirit?

Vols formar part del repte Motostudent? Envia el teu CV abans del 17 de febrer. Sessió informativa: 13 de febrer

Quan
13/02/2019 de 12:00 a 14:00
On
ESEIAAT, Sala d'actes TR5
Nom de contacte
Afegeix un esdeveniment al calendari

Vols formar part de l’equip MotoSpirit?

Vols formar part del repte Motostudent? Vols aprendre sobre enginyeria de competició i tots els aspectes relacionats amb la gestió d’un equip? MotoSpirit obre les portes als estudiants de la UPC que vulguin integrar-se a l’equip.

Independentment de l’especialitat que estigueu cursant, MotoSpirit busca estudiants compromesos i proactius que vulguin treballar en equip per desenvolupar una motocicleta elèctrica de competició i competir a la MotoStudent 2019-2020. La finalitat principal d’aquest projecte és aprendre i formar-se com a enginyer per tenir una primera experiència en el camp del motorsport i la gestió de projectes.

El dimecres 13 de febrer a les 12:00h, tindrà lloc a la sala d’actes de l’ESEIAAT (TR5) la segona sessió informativa, on s’explicarà en profunditat l’activitat de l’equip i on també podreu fer qualsevol consulta o resoldre els dubtes que tingueu.

Els interessats en formar part de l’equip MotoSpirit poden enviar el seu CV, juntament amb una carta de motivació, a motospirit.upc@gmail.com.

La data límit és el 17 de febrer.