Jornada de presentació de les pràctiques externes a l’ESEIAAT

13/09/2017 de 12:00 a 14:00
On
Sala Conferències | edifici TR1
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Cada any, a l’Escola, tenim prop de 1000 convenis de cooperació educativa que permeten que els nostres alumnes puguin fer pràctiques en empreses. Aquesta és una activitat formativa, de caràcter optatiu i voluntari, que ve regulada per un Reial Decret i per la normativa UPC. A més a més, aquest darrer curs la comissió permanent del centre ha sancionat una normativa complementària que s'ajusta a les especificitats de l'Escola i permet l'exercici de pràctiques en grups de recerca.

La gestió dels diferents formats de pràctiques (assignatura curricular, extracurricular i vinculació a TFG/TFM) i les novetats normatives, incloses les guies docents, ens agradaria presentar-vos-les en una jornada que tindrà lloc el proper 13 de setembre de 12:00 a 14:00 a la sala de conferències del TR1.

Creiem que aquesta informació és important per a tot el professorat. Tot i que és una activitat acadèmica voluntària, obre la possibilitat a l’exercici de tutories personalitzades i l’acompanyament dels alumnes que ho sol·licitin, així com la col·laboració dels estudiants en els grups de recerca.

Jornada de presentació de les pràctiques externes a l’ESEIAAT
Dimecres, 13 de setembre 2017, de 12:00 a 14:00, Sala Conferències edifici TR1
Adreçada al PDI de l’escola

Programa de la jornada

12:00-12:45 Què són les pràctiques externes i els convenis de cooperació educativa. Modalitats i normativa.

12:45-13:30 L'assignatura curricular de pràctiques externes. Guies docents i funcionament acadèmic.

13:30-14:00 Preguntes i comentaris.