Jornada Industria Tèxtil i Sostenibilitat

Nom de contacte
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat

Un any més, L'intexter (UPC) convoca el sector empresarial tèxtil i de la moda per a debatre en una Jornada, experiències sostenibilistes contrastades i reflexionar sobre els reptes que comportarà l'aplicació imminent de la normativa europea en relació a la gestió de residus tèxtils.

La Jornada d'aquest any, i per raons òbvies, no podrà realitzar de forma presencial i per tant utilitzarem el format de videoconferència síncrona que permetrà la participació activa dels ponents i assistents a la Jornada sense necessitat de desplaçar-se.

En l'edició d'aquesta Jornada tenim la participació d'una gran empresa espanyola líder de el sector tèxtil de capçalera com Tèxtil Santanderina, la d'una empresa que ha demostrat una gran vitalitat i capacitat d'adaptació a les necessitats de l'mercat de l'reciclatge tèxtil com és Filatures ARNAU i la d'una de les primeres empreses que va apostar per la moda ètica i sostenibilista com SKFK. Els reptes tecnològics, econòmics i socials que comportarà la gestió dels residus tèxtils ocuparan una part important de la Jornada d'aquest any a través de les aportacions de ECOTEXTIL i de el Projecte ModaRE.

Finalment, i de la mateixa manera que en anteriors edicions, l'Institut d'Invertigació Tèxtil i Cooperació Industrial de Terrassa (INTEXTER-UPC), presentarà, els últims resultats de les seves investigacions i projectes sobre sostenibilitat tèxtil.

El format de videoconferència de la Jornada, permetrà la participació dels assistents que podran realitzar les seves preguntes als ponents mitjançant un Xat.

Aquesta Jornada s'inscriu en els actes de commemoració de l'50 aniversari de la fundació de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).

Inscripcions obertes

Més informació, programa i inscripcions