Taller: Introducció a les finances personals

15/11/2023 de 12:00 a 14:00
Aula 207, edifici TR1, colom 1, Terrassa

L’Institut d’Estudis Financers, membres de la European Financial Planning Association (EFPA), oferirà a l'Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa, una de les sessions del seu Programa d’Educació Financera EFPA. Estarà impartida per personal voluntari de l’associació i adreçada a estudiantat i al personal de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) en general. Té com a objectiu principal que les persones participants prenguin consciència de les seves finances, puguin planificar millor les seves necessitats presents i futures i optin amb consciència i coneixement per les millors opcions amb relació a les seves circumstàncies.

Aquesta sessió, amb el títol primer mòdul, "Introducció a les Finances Personals", tindrà lloc el dimecres 15 de novembre, de 12 a 14h., a l'aula 2.07 de l'edifici TR1 i la participació a la sessió és gratuïta, amb inscripció prèvia