Ideathon 2023

03/09/2023 a 07/09/2023
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat

Ideathon és una competició relacionada amb l'aeroespacial per a estudiants europeus. Els equips participants hauran de donar la millor solució als reptes proposats per les diferents empreses.

Pretenem estimular la curiositat científica i el potencial dels estudiants implicats, donant-los no només una oportunitat i un lloc per desenvolupar les seves idees, sinó també per connectar amb altres estudiants i representants de l'empresa mentre gaudeixen d'un entorn internacional que promou l'intercanvi cultural.

El concurs constarà de dues fases físiques, i comptarà amb el suport d'activitats en línia:

• Primera fase 3-7 de setembre: Terrassa, Espanya . Consistirà en un acte de 5 dies (inclosos els dies d'arribada i sortida) on els equips hauran de resoldre un dels reptes plantejats pels organitzadors durant les 24 hores de la competició. Durant la darrera jornada es donaran a conèixer els equips finalistes de cada categoria.
  • Fase final 5-9 de novembre: Munic, Alemanya . Els equips preseleccionats de la primera fase estan convidats a una segona ronda amb diferents reptes per competir pel primer lloc entre totes les categories.