Exposició: la Taula Periòdica

La visita és lliure i gratuïta. També s'ofereixen visites guiades per a centres de secundària i batxillerat, a càrrec de Marc Boada, divulgador científic.

25/11/2019 10:00 a 12/12/2019 13:00
Vestíbul Edifici TR1, Carrer Colom núm. 1
L'any 2019 s'està celebrant a nivell internacional el 150è aniversari de la Taula Periòdica dels Elements Químics descoberta per D. I. Mendeléiev el 1869. La taula periòdica és una construcció científica que ha esdevingut una autèntica icona i que avui manté plenament la seva vigència.

En aquesta exposició hi trobareu un recull exhaustiu d'elements en forma elemental, dels minerals a partir dels quals s'obtenen objectes quotidians on els elements són protagonistes. Podreu veure i tocar cristalls bellíssims de bismut, fragments de ferro amb més de 3.400 milions d'anys d'antiguitat i metalls tant lleugers que suren!!!

Visites guiades per a centres de secundària i batxillerat, a  càrrec de Marc Boada, divulgador científic.

• Dates: del 25 de novembre al 12 de desembre
  • Horari: de 10 a 13 hores
  • Lloc: Recepció de l'ESEIAAT (Escola Superior  d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa), c/Colom, 1
  • Reserva visita guiada: per a grups-aules de 25/30 alumnes i amb una duradade 55' cadascuna. Reserva aquí
  • L'assistència és gratuïta, però les places són limitades.