Demo Day d'Emprèn UPC Terrassa

15/05/2019 de 15:30 a 17:30
ESEIAAT. Sala de conferències del TR5

Demo Day d'Emprèn UPC Terrassa

Dimecres 15 de Maig a les 15:30.

ESEIAAT. Sala de conferències del TR5

Es presentaran alguns dels projectes en actiu per donar-los a conèixer, amb l'objectiu d'apropar l’Espai Empren a altres estudiants i persones que no sàpiguen d’ell.
Es mostrarà la metodologia de treball de l’Espai Emprèn Terrassa.

PROGRAMA DEL DEMO DAY 2019

• 15:30 Opening, a càrrec de David Blasco, coordinador de l’Espai Emprèn, i Pol Camps, CEO de Victu
  • 15:45 Presentació dels 8 projectes.
  • 16:15 Presentació del cas d'èxit.
  • 16:30 Entrega de premis.
  • 16:50 Xerrada Collider

• Grups que presentaran al Demo Day

• Evelyn
    A càrrec d'Òscar Ruiz, CEO
    Servei ininterromput d'aeronaus elèctriques per a pròxima revolucionaria mobilitat aèria urbana.
  • OcraBerth
    a càrrec de Pau Díez, CEO
    És el primer marketplace d'embarcacions i amarratges per hores.
  • Merkasystem
    A càrrec de Rubén Ruano, CEO
    És el sistema de compra que et permet escanejar els productes amb el telèfon mòbil y pagar pesant el carro sense haver de treure els articles d'ell.
  • Yummify
    A càrrec de Gerard Barrull, CEO
    Et portem a sopar a un restaurant sorpres a basant-nos en les teves preferències.
  • BigBro
    A càrre d'Alejandro Squella, CEO
    És una aplicació mòbil que utilitza algoritmes d'Intel·ligència Artificial per predir el desenvolupament educatiu dels estudiants. Gràcies a un anàlisi personalitzat de les dades, ajudem als usuaris en diferents aspectes de l'estudi acadèmic.
  • Rolling
    A càrrec de Sergi Muñoz, CEO
    La primera empresa de sharing de patinets elèctrics amb estacions.
  • uHandle
    A càrrec d'Ariadna Puig, CEO
    Primer adaptador low cost creat amb impressió 3D, que permet realitzar activitats bàsiques de forma autònoma a persones amb necessitats especials a les mans.
  • Levitas
    A càrrec de Mardan Sajjad, CEO
    Té l'objectiu de desenvolupar llançadores rentables per satisfer l'alta demanda de satèl·lits, degut a la miniaturització de la tecnologia.

Premis

1) Premi al millor projecte

Innova Experts donarà 500€ al millor projecte escollit pel jurat.

2) Premi a la millor presentació

La Mutua dels Enginyers donarà 500€ a la millor presentació escollida pel jurat.

El Programa Emprèn és un espai adreçat a l'estudiantat de la UPC, en especial al del Campus de Terrassa, amb l'objectiu d'assessorar i guiar als estudiants en el procés de transformació d'una idea de negoci en la llavor d'una empresa viable. Actualment esta obert per acollir nous projectes.