De qui és l'espai?

Nom de contacte
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari

Conferència

DE QUI ÉS L'ESPAI ?
Exploració pacífica, colonització i explotació de recursos

a càrrec de Miquel Sureda,
Llicenciat en Física per la UB, és Enginyer Aeroespacial per la Universitat Politècnica de Madrid, va acabar el seu Ph. D. a la Universitat Politècnica de Catalunya - Barcelona Tech (UPC), i des del 2007 és professor i investigador de la UPC.
Col·labora amb el Nanosat Lab (UPC), involucrat principalment en el disseny de nano-satèl·lits.

L'exploració espacial és a punt d'iniciar una nova era marcada pel retorn deis astronautes a la Lluna i per les primeres missions tripulades a Mart.
Aquestes fites seran el punt de partida d'una carrera per dictar les normes que regiran la convivència de la humanitat en aquests nous mons.
Problemes tan importants en els esdeveniments geopolítics de la Terra com la gestió del territori i l'explotació deis recursos s'estendran més enllà de la nostra orbita, amb el problema afegit de l'absència d'una legislació sobre el tema.

Organitza: Associació ACTES

Dimarts 27 de febrer de 2024