De l'Escola a la Professió

Activitat gratuita organitzada per ENGINYERS BCN, adreçada a estudiants i nous col·legiats on podreu conèixer tot el que el Col·legi us pot oferir.

09/12/2019 de 18:30 a 20:30
Sala d'actes del Col·legi, Consell de Cent, 365

Des d'ENGINYERS BCN volem ajudar-vos a donar els teus primers passos dins el món laboral.

També us orientarem en el pas de l'escola a la professió i Albert Bosch, aventurer i emprenedor, donarà una xerrada inspiradora sobre innovar i aportar valor.

En acabar, se celebrarà entre els assistents un sorteig d'uns auriculars sense fils i d'un val de descompte de 200 euros per invertir en formació realitzada al Col·legi. També hi haurà un refrigeri de networking de tapes i cervesa artesana.

• Presentació "De l'Escola a la Professió" a càrrec de Miquel Darnés, Degà del Col·legi.
  • Presentació del serveis del Col·legi a càrrec de Marta Martí, gerent del Col·legi.
  • Xerrada inspiradora amb Albert Bosch, aventurer i emprenedor.
  • Sorteig d'uns auriculars sense fils i d'un val de descompte de 200 euros per invertir en formació realitzada al Col·legi.
  • Refrigeri de networking amb tapes i cervesa artesana.

Dates i horaris:

9 de desembre de 2019
De 18.30 a 20.30h

Lloc:

Sala d'actes del Col·legi
Consell de Cent, 365
08009 BARCELONA

Inscripcions obertes

Més informació, programa i inscripcions