Concurs de Recerca Interuniversitari de Treballs de Fi de Màster

Concurs convocat per la Creu Roja, amb el suport de l'Ajuntament de Barcelona, que té com a propòsit incentivar la recerca i la investigació en l’àmbit del desenvolupament sostenible.

Quan?

16/09/2019 fins a 17/09/2019 (Europe/Madrid / UTC200)

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

La Creu Roja, amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona, adopta les bases del Concurs de Recerca interuniversitari el qual té com a propòsit incentivar la recerca i la investigació en l’àmbit del desenvolupament sostenible. Es pretén guardonar i reconèixer públicament l’alumnat que, mitjançant el seu Treball de Fi de Màster (TFM), ha contribuït de manera destacada a promoure el desenvolupament sostenible, mitjançant l’abordatge i l’estudi de temàtiques connexes des d’un enfocament basat en la transformació social.

Poden presentar candidatures els i les estudiants de Màsters oficials i Màsters de títol propi que presentin el seu Treball de Fi de Màster aquest curs 2018-2019 i que compleixin l’establert a l’apartat 4 de les presents bases reguladores.

El termini per presentar les sol·licituds és de l’1 de juliol al 16 de setembre de 2019 (ambdós inclosos).