Concurs de disseny de Klipsch: “HERITAGE”

Adreçat a estudiants d'enginyeria, de disseny de producte o disseny industrial. Primer premi: 5.000 euros

15/04/2019 a 15/06/2019

Concurs de disseny promogut per la marca americana especialitzada en àudio, Klipsch, dirigit a estudiants i joves dissenyadors menors de 30 anys.

El concurs s'inicia el 15 d'abril i finalitzarà el 15 de juny de 2019 per donar pas a les deliberacions a finals de juny de 2019. Al final del concurs, un jurat compost per professionals nomenarà els 4 guanyadors.

CATEGORIES

Els projectes han de pertànyer a una de les següents categories:

- ALTAVEU ACTIU (sense fils): Crea l'altaveu del matí a la línia de The One i The Three.

- AURICULAR: Imagini els nous auriculars Heritage Inspired (circumaurales).

El jurat jutjarà el disseny exterior del producte (no la tecnologia interior). Cada sol·licitant pot proposar un projecte en cada categoria.

PREMIS

Un jurat de professionals designarà DOS guanyadors en cada categoria.

1r PREMI: 5000 €
2n PREMI: 2000 €

QUI POT PRESENTAR UN PROJECTE?

El concurs està obert a tots els participants:

- Estudiants d'enginyeria.
- Estudiants de disseny de producte.
- Estudiants de Disseny Industrial.
- Joves talents menors de 30 anys que s'hagin graduat en una de les àrees esmentades anteriorment.

Els participants han d'haver fet els estudis i residir en un dels següents països: França, Regne Unit, Espanya o Itàlia.