Celebració 120è aniversari Edifici Històric ESEIAAT

Quan?

11/07/2024 de 19:30 a 22:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Jardins edifici TR1, carrer Colom, 1, Terrassa

Nom de contacte

La primera setmana de juliol d’ara fa 120 anys es va inaugurar “El Palau d’Indústries”, edifici històric que és avui dia la seu de l’ESEIAAT, la nostra escola.

L’edifici que gaudim és el fruit de la inspiració dels arquitectes Lluís Muncunill i Josep Domènech, que van gaudir de la col·laboració d’un grup de persones que, fa més d’un segle, van impulsar la seva construcció amb l’objectiu de formar els professionals de l’enginyeria que lideressin la revolució industrial del país. I si bé les classes inicialment es feien a un edifici cedit al C/ Topete, l’any 1904 la nostra Escola es va establir formalment a l’edifici històric (actual TR1) passant a ser la seva seu oficial.

Des d’aquella data, entre aquestes parets i els espais que s’han anant construint al llarg dels anys, s’han format mes de 40.000 enginyers i enginyeres que han inspirat, amb el seu treball, el progrés econòmic i social d’arreu.

I per commemorar aquesta efemèride, tots plegats, com a comunitat, com a família, des de la Direcció estem planificant diverses activitats. La primera serà una celebració d'un berenar-sopar (el que ara es coneix com a “tardeo”) a peu dret i als jardins del TR1. La voluntat és de trobar-nos, acompanyats de qui desitgeu, per compartir una bona estona amb un refrigeri, per desitjar-nos un bon estiu amb un brindis de 120 aniversari. I així ens trobarem el proper dijous 11 de juliol, a les 19:30, i aprofitarem aquell moment per fer el més que merescut reconeixement a les persones que s’han jubilat enguany.

L’escaleta prevista per a l’acte és la següent:

• 19:30. Inici de l’acte amb refresc de benvinguda
  • 20:00. Parlament de salutació
  • 20:05. “Pregó” de la periodista Empar Moliner, que és enguany la periodista resident de la UPC i comptem amb que ens farà passar una molt bona estona amb el seu discurs.
  • 20:25. Sopar relacional a peu dret
  • 21:00. Actuació Colla Castellera Bergants
  • 21:15. Reconeixement jubilats i jubilades d’aquest any (amb parlaments voluntaris)
  • 21:30. Paraules Sra. Carme Fenoll i sorteig entre els assistents d’entrades a obres de teatre, per gentilesa d’UPCArts
  • 21:40. Brindis col·lectiu pel 120 aniversari i per desitjar-nos un bon estiu
  • 21:45. Foto de grup a les escales del TR1
  • 22:00. Fi de l’acte

De 19:30 a 22:00 comptarem amb el DJ Hal9000 per acompanyar la festa amb música de fons

L’esdeveniment compta amb el patrocini d’UPCArts, de la Càtedra Empresa UPC-Construcia i de la Càtedra Empresa UPC-COEIC (totes dues amb seu a l’Escola).

El cost del berenar-sopar és de 10 € per persona (que inclou una consumició pel sopar i una copa de cava per al brindis), i caldrà que feu la vostra inscripció mitjançant el formulari següent:

Una vegada complimentat el formulari, caldrà que feu el pagament corresponent a Secretaria de Direcció (TR1) com a molt tard el dia 5 de juliol.

A banda de les consumicions que estan incloses al tiquet de berenar-sopar, gaudirem de servei de barra, durant tot l’acte, gestionat per membres dels Bergants (aquestes consumicions s’abonaran al moment de sol·licitar-les).