Catalunya SUMMIT. Jornada de futurs innovadxrs i emprenedxrs

Fòrum Berger Balaguer. Rambla de Nostra Senyora, 6 Vilafranca del Penedès
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

El Catalunya Summit és un esdeveniment anual organitzat a Vilafranca del Penedès sobre emprenedoria, innovació i esperit empresarial.

Dirigit als joves i estudiants interessats en tenir un major coneixement sobre el món de la innovació i els que es vulguin preparar pel camí de l'emprenedoria, de com passar de l'idea a l'èxit

Aquest esdeveniment tindrà lloc el 7 de maig de 2022, a partir de les 9:30h, al Fòrum Berger Balaguer de Vilafranca del Penedès

Núria SalánSotsdirectora de Promoció i Estudiantat de l'ESEIAAT, i presidenta de la Societat Catalana de Tecnologia, farà la xerrada inaugural, sota el títol "Menú Enginyós".  Aquesta xerrada planteja un menú fictici (o no) que no es podria fer sense els ginys i invents de personatges que no sempre han estat coneguts perquè els seus noms no han sortit als llibres.

Més informació, programa i inscripcions