• Beques per participar en el programa d'estiu "Experiencing China 2019" a la Tsinghua University (Pequín)
  • 2019-03-22T00:00:00+01:00
  • 2019-03-22T23:59:59+01:00

La Tsinghua University de Pequin organitza el seminari "Summer Program: Experiencing China 2019" de l'11 al 24 de juliol. La data límit de presentació de sol·licituds al Gabinet de Relacions Internacionals (GRI) serà el divendres 22 de març de 2019.

22/03/2019

La Tsinghua University organitza el programa “Experiencing China 2019” de l’11 al 24 de juliol. Aquest programa es concep com un seminari d’estiu multidisciplinari i interactiu per entendre millor Xina i s’adreça a estudiants de diferents universitats del món.

Els continguts del curs s’estructuren de la manera següent:

• Architecture. Understanding Chinese society and history from the angle of the built environment.
  • Creative City: The city as a living lab
  • Environment
  • International Relations
  • Industry Frontiers
  • Urbanization
  • Gender

Podeu visualitzar el contingut complet del seminari en aquest enllaç.

Dues beques de la Tsinghua University per a estudiants UPC

La Tsinghua University ofereix la possibilitat de nominar dos estudiants de grau o de màster de la UPC per participar en aquest programa i concedir-los una beca que cobreix el següent:

• Matrícula i taxes d’assistència al curs.
  • Allotjament en una residencia universitària de la Tsinghua University per a estudiants internacionals, durant les dues setmanes de durada del seminari.
  • Assegurança bàsica d’accidents durant el període del curs.

Els estudiants que obtinguin la nominació hauran d’assumir les despeses de viatge i l’assegurança mèdica pertinent que es demanarà des de la Tsinghua University i que es requerirà per fer la “Chinese Visa application”.

Presentació de sol·licituds

Els alumnes interessats a obtenir una de les beques hauran de presentar:

- IELTS: amb una puntuació de  6.5 o superior;

- o bé TOEFL: amb una puntuació de 85 o superior;

- o bé B2 del MECR de la UE.

al Gabinet de Relacions Internacionals, a través de l’adreça electrònica: mob.int@upc.edu.

Requisits

Per prendre part en aquesta convocatòria s’hauran de complir els requisits següents:

• Haver complert 18 anys i no superar els 30,
  • Estar matriculat i al corrent de matrícula en uns estudis de Grau o de Màster Universitari a la UPC el curs 2018-2019,
  • Gaudir de bona salut,
  • Tenir bon coneixement de la llengua anglesa.

Termini de presentació de sol·licituds

La data límit de presentació serà el divendres 22 de març de 2019.

Priorització de sol·licituds

El Gabinet de Relacions Internacionals seleccionarà les sol·licituds que es presentaran a la Tsinghua University per obtenir les dues beques atenent la nota mitjana ponderada dels estudiants que es presentin en aquesta convocatòria dins el termini establert.

En quedaran excloses les sol·licituds que els estudiants presentin directament a la Tsinghua University.

En el termini màxim de cinc dies hàbils des de la finalització del termini, es publicarà a la web del Gabinet de Relacions Internacionals la comunicació dels estudiants que hauran obtingut la nominació i es comunicaran els resultats als alumnes que hi hagin presentat la sol·licitud.

Els alumnes que no obtinguin la nominació per a una de les dues beques i segueixin interessats a cursar el seminari podran presentar el formulari directament a la Tsinghua University a: experiencing-china@tsinghua.edu.en. El termini per presentar les sol·licituds individualment finalitzarà el 15 de maig de 2019.