Beques per al "Summer Program: Experiencing China 2019"

La Tsinghua University de Pequin organitza el seminari "Summer Program: Experiencing China 2019" de l'11 al 24 de juliol. La data límit de presentació de sol·licituds al Gabinet de Relacions Internacionals (GRI) serà el divendres 22 de març de 2019.

22/01/2019 a 22/03/2019 (Europe/Madrid / UTC100)
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

La Tsinghua University de Pequin organitza el seminari "Summer Program: Experiencing China 2019" de l'11 al 24 de juliol. Aquest programa es concep com un seminari multidisciplinari i interactiu per entendre millor Xina i s'adreça als estudiants de diferents universitats del món.

Com en anys anteriors, la Tsinghua University ha ofert la possibilitat de nominar dos estudiants de grau o de màster de la UPC que estiguin interessats a assistir-hi i concedir-los una beca que cobreix:

- Matrícula i taxes d'assistència al curs,

- Allotjament en una residència universitària durant les dues setmanes que dura el seminari,

- Assegurança bàsica d'accidents per al període del curs.

Els estudiants que obtinguin la nominació per obtenir la beca hauran d'assumir les despeses de viatge i assegurança mèdica que demanarà Tsinghua i que es requerirà per obtenir el visat.