Beca ASEME per a estudis de Màster o Postgrau

01/05/2022

La Asociación de Empresas Eléctricas (ASEME) convoca una beca per a estudiants de màster o postgrau al sector de l'energia o dret de l'energia de fins a 10.000 euros.

La beca ASEME està dirigida a estudiants amb nacionalitat espanyola que tinguin una edat màxima de 30 anys.

Els aspirants hauran de trobar-se en possessió d'un títol universitari reconegut de grau en el moment de la  presentació de la sol·licitud. En cas de que el/la sol·licitant es trobi cursant el darrer any de carrera al curs acadèmic 2021-2022, la concessió de la beca quedarà condicionada a l'obtenció del títol universitari a la convocatòria de juny/juliol de 2022.

Per optar a la beca, l'interessat/da haurà de remetre emplenat el formulari de sol·licitud electrònic, abans de les 15:00 hores (hora espanyola) del dia 1 de maig de 2022

Més informació, bases i inscripcions

arxivat sota: ,