Vols formar part d'un equip i participar al CARNET Autonomous Driving Challenge 2021?

Quan?

24/01/2021 (Europe/Madrid / UTC100)

Alguna vegada has somiat en programar un robot per moure’s de manera autònoma? Voleu participar en el desenvolupament d’una tecnologia clau del segle XXI? A CARNET us oferim una de les millors competicions del món: el repte de conducció autònoma. Uniu-vos a aquesta gran oportunitat perquè els estudiants aprenguin i desenvolupin connectivitat, tecnologies automatitzades, amb un vehicle a escala d’última generació proporcionat per CARNET, i introduïu-vos al món de la innovació en mobilitat urbana.

L’Autonom Driving Challenge és un concurs dirigit a estudiants amb formació tècnica en robòtica que estiguin interessats en desenvolupar la tecnologia dels futurs cotxes. Els participants desenvolupen funcions de conducció totalment automatitzades i les arquitectures de programari necessàries. Aquest desenvolupament és aplicable i escalable als algoritmes de conducció autònoma de la vida real i proporciona als estudiants la possibilitat de formar part de la creació d’aquest futur concepte de mobilitat.

Vols formar part d'un equip i participar al CARNET Autonomous  Driving Challenge 2021?

Inscriu-te! Tens temps fins el dia 24 de gener 2021