Arriba l'Speed Recruitment 2024!

Quan
21/02/2024 de 12:00 a 15:00
On
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Participa en la jornada de l'Speed Recruitment Online que tindrà lloc el proper dimecres 21 de febrer de 12h a 15h i coneix les empreses que busquen talent a l'ESEIAAT!

En aquesta ocasió l'Speed Recruitment es farà en format online. Per això hem creat una Intranet (heu d'accedir amb les vostres credencials UPC) on podreu consultar les empreses que hi participen i realitzar la vostra inscripció per fer una entrevista amb totes les que us interessin.

Podeu accedir a la intranet a través d'aquest enllaç https://eseiaat.upc.edu/ca/empresa/speed-recruitment fent clic a al baner "EDICIÓ 2024". Un cop registrats, aneu a "CONSULTA LA INFORMACIÓ DE LES EMPRESES QUE HI PARTICIPEN". Dins de cada pàgina de cada empresa trobareu l'enllaç al formulari d'inscripció.

La data límit per a realitzar la inscripció és diumenge 18 de febrer. El proper dilluns enviarem els enllaços de Google Meet a tots els participants per a realitzar les entrevistes amb les empreses que tindran una durada màxima de 10 minuts.

L'Speed Recruitment és l'acte de reclutament de talent que l'ESEIAAT ofereix a empreses i estudiants mitjançant una fórmula innovadora i dinàmica, amb l'objectiu d'establir sinèrgies entre les empreses dels sectors aeroespacial, industrial i audiovisual i els estudiants.

Més informació i inscripcions