Arriba l'iFest Zero: el congrés adreçat a tots els joves per celebrar i aproximar-se a les tecnologies exponencials, la disrupció i la ciència.

A més de diferents workshops i conferències, com a part central de l’iFest Zero tindrà lloc el DemoDay, la competició de solucions als reptes proposats en la que participaran els equips que hagin estat seleccionats amb les solucions més innovadores.

18/06/2019

El 18 de juny tindrà lloc a Fira de Barcelona l’iFest Zero: un congrés adreçat a joves per celebrar i aproximar-se a les tecnologies exponencials, la disrupció i la ciència.

L’element central de l’esdeveniment és un DemoDay de solucions innovadores en el que participaran més de 50 equips seleccionats d’entre tots els participants de l’iFest Countdown. Si vens podràs seguir els pitch preeliminatoris de cada repte i viure en directe la gran final en la que s’escollirà l’equip guanyador del viatge a Silicon Valley.

Però això no és tot: hagis o no participat al Countdown, l’iFest Zero estarà obert a tots aquells/es joves i respectius centres educatius que vulguin venir a passar un dia diferent, un dia de disrupció i creativitat en el que podràs gaudir de:

MEET INSPIRATION

Ponències dels emprenedors/es protagonistes de l’actualitat en innovació i disrupció a Catalunya. Una oportunitat per trobar inspiració i encomanar-se de les ganes d efer coses.

WORKSHOPS TECNOLÒGICS

Tallers de curta durada on es descobrirà la importància de les tecnologies exponencials de la mà dels seus protagonistes: empreses i experts que donen solucions als reptes més urgents del món.

PROTOTYPES EXHIBITION

Aparador dels prototips i una gran oportunitat perquè els joves i els centres puguin mostrar les seves demos i explicar tot el seu procés de maduració. Una oportunitat per trobar inversió per les vostres propostes.

A més a l’iFest Zero no només es premiarà als equips guanyadors del DemoDay sinó que tothom guanya: perquè volem reconèixer la tasca dels centres educatius que aposten per la innovació, que trenquen les bretxes de gènere, que promouen l’esperit maker del seu alumnat. Pels súper docents que s’apunten a un bombardeig i també pels joves makers, pels influencers i pels bons oradors... coneix ja totes les categories de premis.