2a Jornada Industria Tèxtil i sostenibilitat

L'INTEXTER -UPC organitza aquesta trobada adreçada a empreses, tècnics, investigadors, dissenyadors i estudiants del sector industrial tèxtil i de la moda a Espanya.

07/06/2019 de 09:00 a 14:00
Sala d'actes ESEIAAT edifici TR1
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat

Quan parlem de sostenibilitat en el sector tèxtil, acostumem a associar únicament a la dimensió ambiental, obviant la social i econòmica.

De fet, la majoria de casos d'èxit relacionades amb la sostenibilitat en el sector tèxtil, són, exclusivament, magnífiques solucions ambientals.

A l'Institut d'Investigació Tèxtil i de Cooperació Industrial de Terrassa (INTEXTER) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) estem convençuts que el nostre sector hauria d'abordar la sostenibilitat des d'una perspectiva integradora en totes les seves dimensions.

Per aquest motiu, hem organitzat per al proper dia 7 de juny a Terrassa la "2a Jornada Indústria tèxtil i sostenibilitat"

La Jornada s'adreça molt especialment a empresaris, tècnics, investigadors, dissenyadors i estudiants del sector industrial tèxtil i de la moda a Espanya.