Networking Talent Day

29/11/2017 de 09:00 a 17:00
On
ESEIAAT, edifici TR5

L’NTD és un esdeveniment adreçat a titulats i als estudiants d’últims crèdits de grau, màster i doctorat de la UPC, per contactar amb empreses que cerquen perfils professionals relacionats amb els àmbits de coneixement de la Universitat.

Quant a les empreses, el Networking Talent Day els proporciona una nova oportunitat per conèixer el talent que es genera a la UPC. Al llarg de la jornada i amb una dinàmica regulada pels organitzadors, els assistents interactuen amb les empreses que els interessen a través de trobades en grups reduïts i de networking lliure.

Ja pots registrar-te per participar al Networking Talent Day - NTD 2017.

Per participar, cal que omplis el formulari amb les teves dades personals, indicant les teves preferències d’empreses amb les que et vols trobar durant l’esdeveniment.

El mateix dia 29 de novembre hauràs de fer la selecció definitiva de les empreses. Així que, cal que arribis amb temps suficient per finalitzar la teva inscripció.

Recorda portar el teu currículum per entregar-ho a les empreses.

Fins al moment han confirmat la seva participació: