MOOC: Comparte el lenguaje de la Ingeniería

13/10/2017

El 13 de setembre/17 comença una nova edició del MOOC, "El lenguaje de la Ingeniería (ELI)", creat per professors i professores de l’Escola de Terrassa ESEIAAT i de l’Escola de Camins ETSECCPB de la UPC.

Aquest és un curs online de marcat caràcter transversal, pensat per facilitar als estudiants que inicien o es troben en els primers cursos de titulacions cientificotècniques, l’aprenentatge de les assignatures que formen les matèries bàsiques i comunes de les diferents titulacions universitàries en Enginyeria.

El MOOC s'estructura en 5 mòduls: Matemàtiques, Física, Química, Dibuix Tècnic i Control Automàtic, que inclouen vídeos, qüestionaris i gamificacions.

Des dels Serveis TIC hem donat suport a la creació de continguts audiovisuals que són un dels elements distintius d’un curs MOOC. Mitjançant el Servei MediaTIC (servei per a la creació de càpsules docents en format vídeo de curta durada) de Terrassa i Camins, s'han dut a terme les gravacions i la postproducció dels materials docents que acompanyen als conceptes que s’expliquen en els diferents mòduls, així com del vídeo de presentació i benvinguda del curs.

El curs s'imparteix des de la nova plataforma institucional, especialitzada en MOOC (Masive Open Online Courses): MOOC UPC

Més informació sobre el MOOC "El lenguaje de la Ingeniería (ELI)

La inscripció es pot fer a partir del 13 de setembre, des del següent enllaç.