Concurs de mini-videos TFE

Concurs ESEIAAT de mini-vídeos dels TFE

Dona a conèixer el teu talent!

Participa al concurs de mini-vídeos de TFE i guanya 1.000€ gràcies a la Càtedra Construcía!

Tens temps de participar fins el 5 de juliol

Bases del concurs

1. Podran participar al concurs tots els estudiants de l’ESEIAAT que presentin el seu TFG o TFM al juny de 2023.
  2. Els participants hauran de produir un vídeo no més llarg de 59 segons en el que expliquin de manera creativa i divulgativa el contingut del seu treball. El vídeo ha de ser inèdit i no haver-se difós per cap canal ni xarxa social.
  3. El vídeo haurà de donar resposta a les preguntes: Què he fet? Como ho he fet? Per què serveix?
  4. Com ha de ser el vídeo? El vídeo s’haurà de gravar en format horitzontal. No s’admetran vídeos en format vertical. Els participants podran fer servir tot tipus de recursos d’edició i postproducció i efectes especials. L’autor o autora del vídeo ha d’aparèixer al vídeo durant més de 10 segons. Al vídeo s’ha de poder veure en algun moment o durant tota la seva durada, de la manera que l’autor o autora cregui convenient, la marca oficial ESEIAAT- UPC. Al vídeo s’ha de poder veure el nom de l’autor o autora.
  5. Com i quan enviar el vídeo?  El vídeo s’ha de pujar abans del dia 5 de juliol en format mp4 a través d'aquest formulari  L’autor o autora ha d’indicar les seves dades personals, un telèfon i un e-mail de contacte. El nom de l’arxiu de vídeo ha de ser el primer cognom de l’autor o autora.
  6. Un jurat composat per les sotsdirectora de Treballs Fi d'estudis i Suport a l'estudiantat Núria Forcada; la Sotsdirectora de Promoció i Estudiantat, Núria Salán, la  cap del servei de de Relacions Externes i Suport Institucional, Pilar Serrano i el secretari de la Delegació d’Estudiants, Lluís Gil,  seleccionarà els 5 millors TFE amb els següents criteris: originalitat, claredat, creativitat, potencial mediàtic i qualitat acadèmica del treball.
  7. El millor vídeo serà escollit per votació popular electrònica per la comunitat universitària de l’ESEIAAT de la UPC entre els cinc vídeos finalistes.
  8. PREMIS: L’autor o autora del millor vídeo de TFE guanyarà 1000 euros per cortesia de la Càtedra Construcía. El vídeo guanyador es projectarà el dia de l’acte de graduació de l’ESEIAAT. Els autors o autores dels vídeos finalistes rebran un diploma acreditatiu signat pel director de l’Escola. El concurs no pot resultar desert.
  9. L’ESEIAAT de la UPC es reserva el dret exclusiu de difusió de tots els vídeos presentats a través dels seus canals i xarxes socials
  10. La participació en aquest concurs comporta l’acceptació de les bases.