Certificació Acadèmica Personal

La certificació acadèmica personal és un document que reconeix oficialment i per escrit dades acadèmiques de l'estudianta o l'estudiant, indicant les assignatures cursades, nombre de crèdits i les qualificacions obtingudes.

Procediment

Aquesta petició pots sol·licitar-la, pagar-la i fer el seu seguiment través de l'e-secretaria.

En cas que no tinguis accés a e-secretaria,

La taxa pot ser pagada:

• Targeta de Crèdit en el mateix Servei d'Informació i Atenció a l'Estudiantat (SIAE) , en el moment de fer la petició o bé a la recollida (quan la petició ha estat sol·licitada per l'e-secretaria).
  • Full de pagament a l'entitat bancària. Aquest permetrà adreçar-te a una de les Entitats bancàries que hi figuren i un cop pagada, haurà de ser lliurada, amb el segell de pagament de l'entitat bancària, al SIAE.
  • Amb targeta bancària de crèdit o dèbit per l'e-secretaria.

Termini

La sol·licitud pot realitzar-se durant tot el període lectiu del curs.

Per recollir el certificat hauràs de passar personalment al SIAE- ESEIAAT passats 7 dies hàbils des de la data de la sol·licitud. Ho pots fer personalment entregant el resguard de pagament de la taxa i presentant el teu DNI.

En cas de no poder venir personalment, podràs autoritzar algú per escrit, especificant DNI, nom i cognoms de la persona autoritzada i adjuntar còpia del teu DNI. Model d'autorització

Per qualsevol altre incidència pots posar-te en contacte mitjançant el Servei d'atenció a l'usuari (SAU)

Legalització de Documents

Segons la legislació vigent, pels documents acadèmics originals que han de tenir efectes a l'estranger és necessari un reconeixement de signatures per part de les autoritats competents.

Concretament, en els certificats acadèmics oficials i personals d'estudis conduents a l'obtenció de títols (certificat d'assignatures i crèdits amb les notes), expedits i signats per càrrecs acadèmics de les unitats acadèmiques de la UPC, cal que en el moment de fer-ne la sol·licitud, l'interessat especifiqui que requereix el reconeixement de signatura per a la legalització del document.

Enllaços d'interès: