Cursos d'introducció per a l'estudiantat de nou accés

cursos-introductoris-1.png

Objectius dels cursos introductoris

L'objectiu d'aquests cursos, voluntaris*, és poder fer una preparació de reforç de les matèries bàsiques imprescindibles en els estudis d’enginyeria, abans de començar les assignatures que formen part de la Fase Inicial dels estudis de grau que s'imparteixen.

* Els cursos introductoris no formen part del pla d'estudis del grau i no compten en el còmput de crèdits obligatoris ni optatius

Activitats dels cursos introductoris

Cada curs té una càrrega de 10 o de 20 hores lectives que es desenvolupen en sessions intensives  la setmana prèvia a l’inici de cada quadrimestre.

Alguns cursos s’imparteixen al setembre i altres al febrer. Independentment, la matrícula s’ha de fer al juliol.

Oferta de cursos introductoris

L’ESEIAAT ofereix als estudiants de nou accés als estudis de grau la possibilitat de cursar assignatures d’introducció de diferents matèries en funció del grau al qual accedeixes.

El programa de cada curs, el període de impartició i l’horari els pots consultar en la següent taula:

Setembre 2023Febrer 2024

Enginyeria de Disseny Industrial i

Desenvolupament del Producte (GREDIDP)

Enginyeries àmbit industrial

amb accés comú (GREFI)

Enginyeria en Tecnologies Industrials

(GRETI)

Enginyeria en Vehicles Aeroespacials

(GREVA)

Enginyeria en Tecnologies Aeroespacials

(GRETA)

Enginyeria de Sistemes Audiovisuals

(GRESAUD)

d’informàtica

I si vols més, et recomanem...

Que aprofitis algun temps a l’estiu per preparar-te per l’entrada en els estudis d’enginyeria, inscrivint-te gratuïtament al curs “El Llenguatge de l’Enginyeria

El curs està format per 5 mòduls, Matemàtiques, Física, Química, Dibuix Tècnic i Control Automàtic, preparats per professorat de la UPC.

Podràs fer un qüestionari per determinar el teu nivell en la matèria i comprovar si la teva preparació és suficient o cal que la milloris abans de començar els estudis.