Convocatòria Beca Talent Femení de la Càtedra UPC-HP

data publicació: 23/02/2024

Convocatòria “BEQUES D’ATRACCIÓ DE TALENT FEMENÍ AL SECTOR DE LA FABRICACIÓ ADDITIVA CÀTEDRA UPC-HP”

Antecedents:

La Càtedra UPC-HP té com a objectiu promoure el coneixement i oferir a la comunitat de la UPC l'oportunitat d'interactuar amb les tecnologies més avançades que defineixen la Indústria 4.0 i la Fabricació Digital. La igualtat de gènere és un aspecte crucial per aconseguir una societat més justa i equitativa. Malgrat els avenços en molts àmbits, encara hi ha una manca de representació femenina en sectors tecnològics com la fabricació additiva. Per tal de promoure la participació i el lideratge de les dones en aquest camp, és imprescindible implementar iniciatives que fomentin l'atracció de talent femení.

Destinataris de les beques:

Estudiants de la UPC que vulguin formar-se en l’àmbit de la fabricació additiva.

Finançament / ajut:

2500 € al justificar la matrícula al curs de formació.

Data límit de presentació de sol·licituds:

29 de febrer de 2024

Lloc de presentació de la sol·licitud:

Via email a amb el concepte [beca talent femení 2023-24] Nom de la candidata.

Documentació:

Per presentar la sol·licitud cal presentar: el CV i una proposta de projecte de TFM relacionat amb la fabricació additiva.

Comissió avaluadora:

La comissió avaluadora estarà formada per: Director de la càtedra UPC-HP i codirector de la càtedra UPC-HP.

Criteris:

Els criteris seran:

• Estar cursant el Màster de fabricació additiva de la UPC School.
  • No gaudir d’una altra beca