Estudiants de l’ESEIAAT organitzen una hackató per generar tecnologies de suport a les ONG’s que ajuden a persones immigrants a arribar a Europa

En el marc del Hack Day, que se celebra el dia 2 de desembre a tot el món

Carlos Fernández, Marc Escuder, Carlos Arjona i Marc Martínez són estudiants del màster en Enginyeria Industrial a l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).

Tots quatre, amb la col·laboració de la Major League Hacking, ImanCorp Foundation, l’ONG Proactiva Open Arms i l’Espai Empren UPC, han organitzat una hackató per al dia 2 de desembre en la qual participaran més de 30 estudiants a les instal·lacions de l’Espai Emprèn UPC Terrassa (c. Colom, 2. Terrassa)

Els participants hauran de generar, en un termini de 12 hores, idees tecnològiques viables per facilitar les tasques dels cooperants que treballen amb immigrants provinents de països africans.

Les aplicacions o tecnologies resultants hauran de ser útils per afrontar qualsevol de les etapes de la immigració a través del Mediterrani, ja sigui abans de sortir dels seus països d’origen, durant el viatge i, fins i tot per facilitar la seva integració social en el país de destí.

Al final de la jornada es lliurarà un premi al millor projecte i un altre a la millor presentació.

La hackató de l’ESEIAAT també compta amb el suport de les empreses Feedness Meals i Energy Drink de Pansalud.

Més informació: www.hackday.mlh.io/hackeiaat