Conveni de col·laboració amb el Club Aeronàutic Egara per facilitar a l’alumnat de l’ESEIAAT activitats i pràctiques d’aeronàutica

L’acord entre el Club Aeronàutic Egara i l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa permetrà compartir serveis i instal·lacions de les dues entitats amb l’objectiu de fomentar i desenvolupar pràctiques del sector aeronàutic

El rector de la Universitat Politècnica de Catalunya, Enric Fossas, i el director de l’ESEIAAT, Xavier Roca, han signat un conveni de col·laboració amb el president del Club Aeronàutic Egara de Terrassa, Alejandro Martínez, i el secretari del club, Eduard Soler, per tal de fomentar la realització d’accions conjuntes en el camp de l’aeronàutica.

Gràcies a aquest acord, l’alumnat de l’ESEIAAT podrà accedir a les instal·lacions del Club Egara per tal de dur a terme activitats d’assaig i pràctiques, en especial a la pista d’aeromodelisme. Es tracta d’un camp de vol de 12,5m x 85m amb gespa artificial i terra compactada, on es desenvolupen tot tipus d’activitats relacionades amb aquest sector (avions, helicòpters i drons). L’ESEIAAT, de la seva banda, posa també a disposició del Club les seves instal·lacions, principalment sales de reunions comuns.

El conveni obre així mateix la possibilitat que l’estudiantat de l’ESEIAAT desenvolupi projectes i treballs de fi de carrera al Club Egara, com ara en la realització del Projecte de construcció i adequació de les noves instal·lacions del club. Ambdues entitats col·laboraran també en l’organització i promoció d’activitats i competicions de l’àrea aeronàutica sorgides per iniciativa d’alguna d’elles.

El Club Aeronàutic Egara és una entitat privada sense ànim de lucre fundada l’any 1986, que té com a objectiu el foment, desenvolupament i pràctica continuada d’activitats del sector de l’aeronàutica, l’acrobàcia i l’aeromodelisme. Les instal·lacions del club estan ubicades a l’Avinguda Can Boada de Terrassa.