Prorrogat fins el 8 de setembre la convocatòria de 2 beques del Programa Iberoamèrica Santander Investigación per a PDI de la UPC

10/03/2017 08:00 a 08/09/2017 12:00

El termini de presentació de sol·licituds ES PRORROGA  fins el 8 de SETEMBRE A LES 12:00 HORES

Convocatòria oberta de 2 beques dirigides a personal docent e investigador oferides en el programa del Banc de Santander "BECAS IBEROAMERICA. SANTANDER INVESTIGACION".

La finalitat de les beques és promoure l'actualització del nivell de coneixements dels participants, l'aprenentatge de noves tècniques i mètodes, l'establiment o consolidació de vincles acadèmics entre equips de recerca i institucions iberoamericanes, i reunir informació addicional i específica necessària per als estudis o investigacions que estiguin realitzant els beneficiaris.

Trobareu la convocatòria i la sol·licitud en aquest enllaç

Us recordem que les sol·licituds s'han de presentar juntament amb el projecte a la bústia:

Donat el curt termini de presentació de sol·licituds, el projecte d'investigació no cal que es presenti signat per la universitat receptora fins que no s'atorguin les beques. Un cop atorgades, per tal de poder gaudir de l'ajut, serà imprescindible la signatura del projecte per la universitat iberoamericana on es farà la investigació.

Per a qualsevol aclariment no dubteu a contactar-nos per email a mobilitat.pdi@upc.edu.