Beques Enginyeria de Tecnologia i Disseny Tèxtil (sol.licitud fins 07/02/17)

Quan
01/02/2017 09:00 a 07/02/2017 23:59
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Aquestes beques estan adreçades als estudiants que cursen estudis de Grau en Enginyeria de Tecnologia i Disseny Tèxtil a l’ESEIAAT.

Requisits

1. Tenir nacionalitat espanyola.
  2. Haver superat la fase inicial i estar assignat al GRAU en Enginyeria de Tecnologia i Disseny Tèxtil.
  3. Matricular-se per primera vegada de les assignatures que es volen becar.
  4. En el cas d’aquell alumnat que estigui cursant la modalitat “Doble titulació”, també podrà ser beneficiari d’aquestes beques sempre que una de les dues titulacions sigui Tecnologia i Disseny Tèxtil i únicament es becarà l’import de les assignatures associades a aquesta titulació.

Import de la beca

L’import de la beca serà l’equivalent al cost de les assignatures matriculades. Cal tenir en compte que la beca es concedeix únicament per aquelles assignatures que es matriculen per primera vegada en el quadrimestre corresponent, amb un màxim a l’equivalent a la matrícula de 30 ECTS.

L’import dels crèdits de primera vegada, no inclou, en cap cas, cap recàrrec que s’hagi d’aplicar a la matrícula. Per exemple, en el cas dels estudiants que han accedit com a titulats I tenen recàrrec per segona carrera (40% sobre el preu del crèdit que estableix el decret de preus)

El número de beques concedides estarà en funció del número de sol·licituds, de la nota de l’expedient i dels recursos disponibles.

Si l’estudiant té beca del MECD concedida pel curs en què demana la beca tèxtil, aquesta quedarà denegada automàticament, atès que són incompatibles.

Terminis de presentació

S’ha de presentar la sol·licitud a cada quadrimestre, a la secretaria de l’escola (TR1), en horari d’atenció (registre públic).

Presentació sol·licituds pel curs  2017/2018:   fins 7 de febrer 2017

Resolució:

Documentació

Imprès de sol·licitud       (imprès)

Formulari compromís de matrícula (Formulari)

Per a més informació:

Bases convocatòria beques tèxtils

consultes: https://sau.eseiaat.upc.edu/ o al telèfon 937398218

MOLT IMPORTANT, haureu de fer la matrícula amb forma de pagament en EFECTIU, i no l'haureu d'abonar, fins que us ho comuniquin, en funció  de si es concedeix o no la beca.

Si la beca fora denegada, podreu adreçar-vos a l'Àrea de Gestió Acadèmica de l'Escola, en el termini màxim de cinc dies, des que rebeu la resolució, per modificar la forma de pagament.