Un equip de ciclistes de la UPC-ESEIAAT finalitza amb èxit la Gaes Titan Desert by Garmin

L’equip està composat pels professors Jordi Sans i Rafel Sitjar, juntament amb l'estudiant Quico Palleres, fundadors de l’associació de l’ESEIAAT TDT Titant Desert Terrassa

Els professors Jordi Sans i Rafael Sitjar i l’estudiant Quico Sellarés han finalitzat amb èxit una de les curses més exigents de BTT que hi ha al circuit nacional I internacional, la Gaes Titan Desert by Garmin.

Aquesta carrera consta de sis etapes. Et tret de sortida es dona  a la localitat marroquina de Boumalne Dades iva  finalitzar el passat 4 de Maig a Madrid.

Gran part del seu recorregut  es realitza a través del desert del Sahara . Compta amb  grans desnivells de muntanya, amb cotes de mes de 2.300 metrosi desnivells de 2.600 metros. Els participants han de passar les nits a la intempèrie  i fer ells mateixos els ajustos a les seves bicicletes.

Segons els organitzadors, “la GaesTitan Desert Garmin és una carrera per aconseguir quelcom  que pocs han aconseguit, enfrontar-s’hi al desert, a la calor, a la distància, en les pitjors condicions imaginables”. Els dos professors i l’estudiant de l’ESEIAAT s’han en sortit.  Felicitats !

arxivat sota: