Ajuda'ns a dissenyar el servei d'inclusió de la UPC de la mà dels experts i expertes.

Necessitem 21 persones de la comunitat UPC interessades a revisar el protocol d'inclusió de la universitat.

Comptem amb el suport i facilitació de WeQuestionOurProjecte, una empresa de trajectòria consolidada en el disseny de serveis amb metodologies de Design Thinking amb qui hem col·laborat abastament en els anys anteriors.

Les 21 persones, de diferents perfils PDI, PAS i estudiantat, treballaran durant 6 sessions per definir aquest protocol.

Les sessions de treball seran dimecres de 9.30 a 14h30 a espai col·laboratiu Nexus24, Edifici Omega, Campus Nord UPC

• 16/1- presentació
  • 23/1- preparació recerca qualitativa
  • 5/2 - sessió de síntesi
  • 20/2 - ideació
  • 6/3 - prototipatge
  • 20/3 - desenvolupament / fixar resultats

És un projecte de caràcter innovador per la metodologia aplicada en aquesta temàtica en l’Administració Pública. Per això, a posteriori es disposarà de recursos per al PDI participant  que vulgui presentar-ne els resultats a conferències a nivell català, estatal i internacional sobre innovació docent i altres àmbits relacionats.

Necessitem trobar un total de 21 participants (de diferents col·lectius).

Trobareu més informació i la forma d'inscriure-us a la plataforma IMPULSA