L’ESEIAAT ofereix cursos oberts i gratuïts durant l’estiu

Robòtica, ciència dels materials, programació aplicada a l’educació i la computació de dinàmica de fluids són les temàtiques al voltant de les que giraran els cinc cursos d’estiu que ofereix l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) a estudiants i professorat d’ensenyament secundari, i estudiant i professorat universitari i qualsevol persona interessada. Quatre dels cinc cursos són gratuïts.

Els cursos  d’estiu que es celebren a l’ESEIAAT estan relacionats amb diferents àrees de la ciència i la tecnologia i  tindran lloc entre el  22 de juny al 14 de juliol  a les instal·lacions de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT)

Del 22 al 29 de juny tindrà lloc el curs “Materials i Tècniques de caracterització” adreçat especialment a professorat de Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior. Aquest curs és una introducció bàsica a la caracterització de materials a partir d'assa d'assaigs destructius i de no destructius , amb la utilització d'equips convencionals, d'ús habitual en enginyeria. Aquesta activitat  és gratuïta, amb places limitades, i està coorganitzat per l’Institut de Ciències de l’Educació (ICE) de la Universitat Autònoma de Barcelona

Del 26 al 30 de juny, l’Ajuntament de Terrassa i l’ESEIAAT coorganitzen l’Aula d’Automatització i Robòtica”. Aquesta és l’onzena edició de l’aula de robòtica, que ja s’ha convertit en una cita obligada a l’estiu egarenc per als estudiants de secundària i concretament als que estan realitzant el treball de recerca de batxillerat a l’especialitat de tecnologia.. El curs és gratuït.

El dia 4 de juliol, a les 9h  es realitzarà el curs titulat “Introducció a la programació bàsica per a la secundària” i està plantejat com una jornada de formació per a professorat d’ensenyament secundari i preuniversitari. La jornada és gratuïta amb places limitades i està coorganitzada amb la  Fundació Catalana per a ala Recerca i la Innovació, CESIRE-AULATEC i la Societat Catalana de Tecnologia.

Del 4al 7 de juliol s’impartirà el curs titulat “Programació bàsica aplicada a experiències educatives”. Aquest curs és gratuït, ofereix vint places i està adreçat especialment per a professorat preuniversitari i  professorat d'ensenyament secundari. El curs és possible gràcies a la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació.

Finalment, del 10 al 14 de Juliol, investigadors del grup de recerca Turbulence and Aerodynamics in Mechanical and Aerospace Engineering Research (TUAREG) impartiran un curs titulat Introduction to Computational Fluid Dynamics. Aquest curs va dirigit a estudiants universitaris, estudiants de darrers anys de grau i de màster  i a persones d’empreses que vulguin assolir coneixements bàsics en la dinàmica de la  mecànica de fluids. El curs te un cost de 150€ per als estudiants i 300€ per a les empreses, i compta amb 30 places.

Informació del programes i inscripció als cursos