9è NTD - eNetworking Talent Day

29/06/2020 a 30/06/2020

Els dies 29 i 30 de juny tindrà lloc l'eNTD, l'esdeveniment que organitza UPCAlumni i que està adreçat a titulats, titulades i estudiants d’últims crèdits de grau, màster i doctorat de la UPC, per facilitar-los el contacte amb empreses que cerquen perfils professionals relacionats amb els àmbits de coneixement de la Universitat.

Enguany estem dissenyant una edició no presencial per facilitar la participació del màxim nombre de persones en aquest esdeveniment virtual que tindrà lloc el 29 i 30 de juny, en horari de matí i tarda.

L’eNTD proporciona a les empreses una oportunitat per donar a conèixer les seves oportunitats professionals al talent que surt de les aules de la UPC, titulats , titulades i estudiants de qualsevol especialitat.

Enguany aquest esdeveniment  tindrà una durada de dos dies: 29 i 30 de juny. Es realitzarà en horari de matins/tardes i amb sessions d’una hora de durada. Empreses i participants universitaris podran interactuar durant aquest temps en grups reduïts per facilitar el networking i l’establiment de sinergies.

Consulta aquí(obriu en una finestra nova) els perfils que cerquen les empreses participants en el NTD

Si vols participar, registra't a través del següent FORMULARI(obriu en una finestra nova).

Més .

EMPRESES I INSTITUCIONS PARTICIPANTS (llistat provisional)