Notícies del lloc
L'estudiant Jan Freixa guanya el concurs de disseny d'automòbils de Nissan, la revista "Autopista" i la UPV
La XVIII Edició del concurs de Disseny d'Autopista 2015 ja té guanyador: l'estudiant de l'ESEIAAT Jan Feixa.
Experiència de mobilitat als EUA amb Adriana Lladó Gambín
Al juliol 2015 va tornar de la University of Califòrnia, Irvine (The Henry Samueli School of Engineering) Estats Units, on ha realitzat el seu projecte final d'estudis.
El CREATIVE Lab ha rebut un premi com a millor iniciativa en formació
El diari El Economista ha atorgat el premi a la millor inciativa docent al projecte CREATIVE Lab.
Dra. Núria Salán Ballesteros, nova presidenta de la Societat Catalana de Tecnologia
La Societat Catalana de Tecnologia (SCT) reunida dilluns 25 de gener en Assemblea General, ha organitzat eleccions per escollir la seva junta directiva.
Emprèn UPC Terrassa presenta ‘Showee’, la primera dutxa accessible i eco-intel·ligent que s’adapta a les persones
Contingut relacionat: