1er Congrés Internacional de l’Aigua i Sostenibilitat

26/06/2017 09:00 a 27/06/2017 19:00

Els dies 26 i 27 de juny, l'Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) serà la seu del 1er Congrés Internacional de l'Aigua i Sostenibilitat, al que participaran prop de 50 experts europeus i americans. Les ponències del congrés es centraran en la tecnologia i l'accés a l'aigua i cobreixen quatre línies de recerca relacionades amb l'aigua, com són la ciència, la cooperació i la sostenibilitat, l'educació i els diferents models de gestió de l'aigua i, finalment, la transició de models privats de gestió de recursos hídrics a models públics.

Prop de 70 contribucions científiques, moltes de les quals es publicaran a les revistes ‘Intangible’,  International Journal of Water Resources Developmen,Journal of Technology and Science Education (JOTSE),  i l’assistència de mes de 50 experts internacionals en la gestió sostenible de l’aigua són la carta de presentació del 1er Congrés Internacional de l’Aigua i Sostenibilitat que organitzen investigadors i investigadores del grup d’Enginyeria del Medi Ambient, de la UPC (ENMA), del  Grup de Recerca en Enginyeria de Projectes: Disseny, Sostenibilitat i Comunicació de la UPC (GIP) i de la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat de la UPC.

El congrés s’iniciarà el dia 26 de juny a les 9h amb la presència del Conseller de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya, Josep Rull; del  Vicerrector de Política Universitària de la UPC, Antoni Ras, i de l’Alcalde de Terrassa, Jordi Ballart.

Web i programa del congrés: https://www.icws.upc.edu/