Saltar al contenido (pulsar Return)

Tribunales

En esta página se irá publicando toda la información relativa a los tribunales de la convocatoria Extraordinaria del curso 2020/21-2.

• Con un PC o portátil y Google Chrome
  • Teléfono móvil o tablet con la app de Google Meet.
  • FAQS
Puedes acceder a la sesión clicando el enlace que la Escuela te habrá enviado por correo electrónico.
    • Si ets membre UPC, pots accedir directament fent servir el teu usuari personal @upc.edu o @estudiantat
    • Si ets membre extern a la UPC,

- tens compte Google, pots accedir directament identificant-te amb el correu que has proporcionat prèviament a la Facultat.

- no tens compte Google, inidica el teu nom i cognoms i sol·licita accés. Per accedir a la sessió hauràs d’esperar que la persona administradora de la sessió t'autoritzi

Si per alguna causa et desconnectes de la sessió, hauràs de tornar a clicar a l’enllaç de la sessió.