La Universitat manté oberts determinats espais i serveis del 24 de març al 2 d’abril

Per cinquè any consecutiu, la UPC tanca durant el període de Setmana Santa. Tot i així, també s'han previst mesures extraordinàries per garantir l'obertura d'espais orientats a facilitar l'estudi i de determinats serveis.
Dins la línia d'actuació de mantenir i incrementar les mesures d'estalvi energètic, la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) tancarà els edificis de tots els campus durant el període de Setmana Santa, concretament entre el 24 de març i el 2 d’abril de 2018, ambdós inclosos. Per tant, les persones que vulguin accedir als edificis ho hauran de fer utilitzant el carnet de la UPC, prèvia activació de la corresponent ruta d'accés.

Només determinades sales d’estudi i biblioteques així com alguns registres públics i instal·lacions esportives obriran, excepcionalment, els dies i horaris que s’indiquen al web institucional

Façana-colom1