Sessió Informativa per formar part de l’equip del CREATIVE

El proper 14 de setembre, l’ESEIAAT oferirà una sessió informativa a aquells estudiants que estiguin interessats en desenvolupar un projecte real. És l’oportunitat que ofereix l’escola per aquells alumnes a qui els agrada treballar en equip, posar en pràctica la capacitat emprenedora i realitzar projectes d’enginyeria aplicada.
Sessió Informativa per formar part de l’equip del CREATIVE
L’equip del CREATIVE amb professors i enginyers de SEAT

El CREATIVE Lab és un grup interdisciplinar d’alumnes que treballen en equip per desenvolupar idees innovadores i estan assessorats per professors i per experts del grup Volkswagen.

Acrediten la qualitat del programa el premi que va rebre el Projecte Creative Volkswagen a la millor iniciativa docent 2015 del diari econòmic El Economista i l’espai de trobada on els grups poden treballar còmodament, disposant d’eines i recursos de suport.

La Jornada oferirà conferències vinculades amb la mobilitat, el transport Urbà, el car sharing o l’elaboració de prototips.

Es farà una selecció dels millors currículums per poder formar part de l’equip del Creative i s’explicaran tots els detalls en la sessió informativa. Prèviament cal omplir el formulari d’inscripció per assistir-hi.

Consulta el vídeo. Descarrega el pdf de la sessió

Cartell Creative