Robert Blázquez de l’ESEIAAT guanya el segon premi de fotografia de l’EPSEV

Robert Blázquez, el tècnic de laboratori que dóna suport al Departament de Química de l’Escola Superior d’Enginyeria Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) ha guanyat el segon premi del concurs de fotografia que convoca l’Escola Superior d’Enginyeria de Vilanova (EPSEV).

Robert Blázquez va néixer a Barcelona fa 43 anys i es va integrar com a tècnic de laboratori a l’ESEIAAT l’any 2016. Blázquez mai s’havia presentat a un concurs de fotografia, tot i que practica com a amateur. Admira els fotògrafs de National Geogràfic o de la BBC. Ara, la seva fotografia “Llum de la química” ha resultat mereixedora del segon premi del concurs que convoca l’EPSEV.

Segons explica el mateix Robert Blázquez, “Vaig veure un moment màgic i vaig intentar captar-lo amb el meu iPhone; la llum entrava per la finestra del laboratori de química i produïa reflexos molt suggeridors sobre les concentracions que omplien les provetes, i tot amb els edificis de l’Escola de rerefons.” explica el mateix  Blázquez.

Robert Blázquez confessa que “aquest segon premi m’anima a dedicar-m’hi més. De fet, amb la professora Dolors Àlvarez estem fent un recull de fotos amb la química com a protagonista per pujar al nostre perfil d’Instagram.” I afegeix. “Les fotografies que més m’agraden són aquelles que et permeten apropar-te al moment de la instantània, sobre tot si capten el moviment o  matissos especials de la llum”, conclou.

Moltes felicitats Robert!

“Llum a la química!!, segon premi del concurs de fotografia