Professors i estudiants de la UPC-ESEIAAT protagonitzen l’Splashdown Festival al CCCB

Foto: A  l’esquerra el professor de l’ESEIAAT Miquel Sureda, amb l’estudiant Ferran Lumbierres

L’Splashdown Festival és un esdeveniment  dedicat al cosmos i l’exploració espacial. Es celebrarà  per primer cop a Barcelona del dia 5 al 7 de juliol al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB)  i està organitzat, entre altres,  pel professor Miquel Sureda de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) de la Universitat Politècnica de Catalunya·BarcelonaTech(UPC)

El mateix Miquel Sureda obrirà l’Splashdown Festival el dia 5 de juliol a les 18h amb la presentació del vídeo titulat “Lo imposible”  que ell mateix, Miguel Martín i Xavi Sureda han produït.  Segons explica Miquel Sureda, “aquest vídeo vol evocar  allò que al 1959 semblava impossible: l’arribada de l’home a La Lluna amb l’Apolo 11; com a partir d’aquella fita  hem arribat a les missions actuals i els reptes i les metes futures de l’exploració espacial”.

El professor de la UPC-ESEIAAT  també serà l’encarregat de cloure aquest esdeveniment el dia 7 de juliol a les 11,30h  amb la conferència “De vacaciones a Marte. Papi ¿Queda mucho?”

Abans, però, els estudiants de l’ESEIAAT Jordi Grau i Ferran Lumbierres intervindran  a les 10,30per explicar els projectes de l’Associació UPC SpaceProgram integrada per estudiants de la UPC a Terrassa