Nova oferta de pràctiques d'empresa, inserció laboral i emprenedoria adreçades a l'estudiantat universitari amb discapacitat.

El web d'inclusió de la UPC incorpora  novetats de pràctiques d'empresa, inserció laboral i emprenedoria adreçades a l'estudiantat universitari amb discapacitat.

Aquests són els diferents programes i convocatòries publicats:

Aula Emprenedoria

Programa de formació i acompanyament per emprenedors amb discapacitat. Està organitzat per la Fundació PREVENT I ESADE.

Programa IN-Tech per a perfils STEM

Pràctiques d'empresa i inserció laboral per a l'estudiantat universitari STEM amb discapacitat en l'empresa Nestlé Global Services Spain.

V Convocatòria Programa Sumando Energia

Més informació al web Inclusió UPC