L’ESEIAAT, seu europea dels experts internacionals en estampació per a aplicacions electròniques en productes tèxtils

ASADA Advanced Screen Printing Workshop: Dies 3 i 4 d’octubre a la sala d’actes de l’Edifici Històric de l’ESEIAAT (c. Colom, 1. Terrassa)

L’empresa japonesa multinacional ASADA MESH Co., Limited ha triat l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) per celebrar a Espanya la III Jornada de Treball sobre Estampació Avançada, en la qual participaran experts internacionals en tecnologies d’estampació tèxtil per a aplicacions electròniques. ASADA és la multinacional  líder en aquesta tecnologia, que proveeix de pantalles tàctils a les empreses de telefonia mòbil més importants del món. La jornada està organitzada per l’empresa juntament amb el professor de l’ESEIAAT Josep Maria Canal.

Línies conductores amb connexió a plaques solars; estampats multicapa micromètrics amb materials conductors com ara l’or o la plata; estampació d’antenes a samarretes, jaquetes o qualsevol altra tipus de roba, etc. Aquests són alguns exemples d’aplicacions de les darreres tecnologies per a nous usos de productes tèxtils que ja estan al mercat.

icon_pdf.png PROGRAMA DE LA JORNADA

L’estampació avançada en productes tèxtils obre noves possibilitats tecnològiques i d’us al sector. ASADA MESH Co, Limited és una empresa multinacional, amb seu a Japó, líder en aquestes innovadores tecnologies. ASADA organitza anualment a Europa una jornada de treball amb un grup seleccionat de clients, en la qual explica les possibilitats tecnològiques que ofereix l’estampació de pantalles, de pastes i materials conductors per a tecnologies electròniques  en productes tèxtils.

Aquest any l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) és la seu de la jornada, que co-organitza, junt amb l’empresa, el professor del grau en Enginyeria de Tecnologia i Disseny  Enginyeria Tèxtil, Josep Maria Canal. El professor Canal participarà també com a ponent i el dia 3 d’octubre, a les 10h, explicarà els reptes tecnològics als quals s’enfronta el sector tèxtil davant d’aquests nous usos i noves tecnologies.

Els estudiants de l’Escola i els assistents a la jornada  també podran informar-se, de la ma dels expert d’ASADA, de centres d’R+D, i d’altres empreses  sobre les noves tecnologies que s’estan desenvolupant actualment en aquest àmbit industrial, concretament relacionades amb els substrats tèxtils, les  tintes conductores, els sensors, les bateries, les cèl·lules solars i els  tèxtils intel·ligents.

Asada jornada

El delegat del rector, Xavier Cañavate, donarà la benvinguda als participants a la jornada, que començarà a les 9h a la sala d’actes de l’edifici històric de l’ESEIAAT (c. Colom, 1. Terrassa )

NOTA: els mitjans interessats a parlar amb responsables de la jornada ASADA ho podran fer el dia 3 d’octubre a les 11h a l’ESEIAAT (c. Colom, 1. Terrassa). Si us plau, confirmeu assistència escrivint un e-mail a l’adreça jose.luis.melgosa@upc.edu o bé trucant al telèfon 620 255 504