L’ESEIAAT presenta la seva oferta d’estudis al Saló de l’Ensenyament 2017 i al Saló Futura

10 graus i 8 màsters universitaris en els àmbits de l’enginyeria industrial, l’enginyeria aeroespacial i les tecnologies audiovisuals

La nostra escola presentarà entre els dies 22 i 26 de març al Saló de l'Ensenyament de Barcelona 2017 i al Saló Futura, el 24 i 25 de març, la seva oferta d'estudis. Totes dues mostres tindran lloc al recinte firal de Montjuïc a Barcelona. Els futurs estudiants, els pares i les mares dels futurs estudiants i el professorat de centres d'ensenyament secundari podran obtenir informació de les nostres titulacions, de les seves sortides professionals i de la vida universitària a la nostra escola als estands de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i a l'estand de l'Ajuntament de Terrassa, a on es farà el sorteig d'una matrícula universitària (fins a un import de 2.500€). Consulteu les bases aquí.

El nostre centre ha esdevingut en una de les Escoles d'Enginyeria mes importants de l'Estat, al que es formen cada any mes de 4.000 futurs professionals i que gradua anualment 1.000 enginyers i enginyeres en els següents graus, dels que oferta anualment 1.190 places.

Les nostres titulacions compten amb una inserció laboral del 90%.
9 de cada 10 graduats treballa abans del primer anys desprès d'acabar els seus estudis. A més, segons l'AQU, el 85% dels nostres estudiants tornaria a triar el nostre centre si haguessin d'iniciar novament els seus estudis.

L'ESEIAAT compta amb el reconeixement oficial de la seva excel·lència en la docència, amb premis a la qualitat docent, una docència que impulsa la innovació pedagògica i l'aprenentatge actiu dels nostres estudiants.

Vine a l'estand de la UPC al Saló de l'Ensenyament, i també al de l'ajuntament de Terrassa i t'informarem!

Díptics Graus