Keri Bean, enginyera d’operacions a la NASA, visita l’ESEIAAT

Conferència de Keri Bean: Dia 15 de febrer, a les 12h a l’edifici històric de l’ESEIAAT (c/Colom 1. Terrassa)

Impartirà una conferencia titulada “The NASA experience”

Keri Bean treballa al Jet Propulsion Laboratori de Pasadena (Califòrnia). Actualment participa  a la missió Dawn com a enginyera de planificació i seqüenciació d’operacions i també a la missió “Mars Exploration Rover Opportunity”, com a líder tàctic. Keri Bean impartirà una conferència a l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) el proper dia 15 de febrer a les 12h a l’edifici històric de l’Escola (c/Colom 1. Terrassa)

Després de cursar el seus estudis de Meteorologia a la Universitat de Texas A&M, Keri Bean  va realitzar un màster sobre el clima de Mart. Va treballar a les operacions Spirit i Curiosity i també va formar part de les missions Phoenix Mars Lander i Hubble Space Telescope.

Bean ha publicat nombrosos articles i ha impartit conferències a les universitats més prestigioses de l’àmbit tecnològic i aeroespacial. També ha estat guardonada amb distincions i premis a la seva trajectòria i a la qualitat de la seva recerca.

En paraules de la mateixa Keri Bean, “vull compartir la meva experiència a l’ambiciosa missió Dawn, ja que és una de les aventures més emocionants que actualment s’estan duent a terme al nostre propi sistema solar. Després d’haver explorat l’asteroid Vesta, des de juliol 2011 fins a setembre 2012, Dawn va arribar al protoplaneta Ceres al març de 2015 i des d’aleshores ha estat facilitant dades importants sobre un cos que mai s’havia visitat. Gràcies a la propulsió d’ions, la nau Dawn es pot moure de manera eficient per poder visitar Ceres i Vesta Seguint el viatge de Dawn a través del sistema solar, es poden veure els avenços en ciència i enginyeria que han fet possible que aquesta missió s’hagi pogut dur a terme de manera exitosa”, explica Keri Bean

Lloc web de Keri Bean

Keri Bean